Mano rudasis meksikietis

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Anksčiau forume šiek tiek buvo užsiminta apie Aubergine Vabalus esančius Lietuvoje. Malibo kolekcijai papildyti įkeliu jo kolegų Vabalų nuotraukas.

1. Ričardo Vabalas, Kaunas.
2. Rimo Vabalas, Vilnius.
3. Remigijaus Vabalas, Kaunas.
4. Apie šį Nidoje esantį Vabalą žinome kiek mažiau.
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... c&start=80
User avatar
Malibas
Posts: 76
Joined: 2010 May 15 Sat, 22:27

Post by Malibas »

Isvazinejau jau du bakus, tokie matavimai gavosi. Pirmas bakas - lygiai 10 l/100 km, antras (vazinejau visiskai taupiai) - 11.1 l/100 km. Jau buvau bepradedas kaltint blogai sureguliuota varikli, bet nusprendziau patikrinti, ar gerai spidometras rodo. Ir tikrai, vakar isitikinau, kad jis per 1 kilometra nukanda 150 metru, t.y. prasuka tik 850 metru. Taigi 15% sanaudu galima braukti lauk. Tai tada lyg ir normaliai gaunasi, 8-9 litru ribose.

Idomu, del ko tai galetu buti? Ar troselis yra pritaikytas nuo kitokio variklio vabalo ar kaip? O gal vabalui 15% yra normali paklaida ir isvis neverta ieskoti problemu?
ex- 1984 Aubergine Beetle
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Troselis įtakos tikrai neturi, jis nuo rato tiesiogiai perduoda rato apsisukimus. Įtakos gali turėti didesnio arba mažesnio profilio padangos.

Jei spidometro skaitliukas nesugedęs ir kur nors tuščiai neprasisuka, dar reikėtų apžiūrėti troso galiukus, ar jie nesusidėvėję ir neprasisuka. Jei trosas lizduose stovi tvirtai, gal būt gali būti kaltas prasisukantis skaitliukas.

Šiek tiek apie spidometrus: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... sc&start=0


Įdomi ir labai panaši Scardeep citata:
Regis tas zingsnio padidejimas man ir sukelia sukimo problema. Vaziuojant pastebejau, kad karta per 1 km prasukima skaiciai sustoja suktis apytiksliai vienam simtui metru po to vel pradeda sukti, tad nuvaziuoto kelio parodymai pas mane nuo realaus skiriasi apie 100m per 1km :/
Iš čia: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?p=7950#7950
User avatar
Malibas
Posts: 76
Joined: 2010 May 15 Sat, 22:27

Post by Malibas »

Na as turejau omeny maza kas, kaip buna kitom masinom skydeliai nuo skirtingu varikliu kubaturu kitokie. Bet vabale matyt viskas unifikuota ir paprasta :-) O siandien paziurejau, berods tikrai kartais "simtiniai metrai" stabteli ir nesisuka kuri laika.
ex- 1984 Aubergine Beetle
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Malibai pas mane ta pati problema. As speu, jog man taip yra nes krumpliaratukas yra skiles ir jo perimetras padidejes, tad po kazkokio laiko jo dantukai nebesueina i tarpelius su krumpliaraciu kuriam perduoda sukimo momenta, todel tekinukas stringa kuriam laikui. Pas mane kazkur tai apie 1-2sek. sustoja sukti. Po to turbut pramusa ir vel sukasi kol dantukai vel stringa.

Laiko turedamas as pameginsiu ir vel issiardyt spidometra ir arba paslifuot dantukus ar kitos iseities ieskot. Zinoma naujas krumpliaratukas butu tobuliausiai...
User avatar
Malibas
Posts: 76
Joined: 2010 May 15 Sat, 22:27

Post by Malibas »

Na stai, neuzsivede vabaliukas. Pries tai keleta dienu starteris vis vangiau suko, o galop eme ir isvis nustojo sukti. Lyg ir aisku - akumuliatorius. Bet ne, nuvezus pakrauti ir pamatavus paaiskejo, kad akumuliatorius kaip naujas, pilnas jegu. Tai kas cia gaunasi, starteris pamazel mire? Sepeteliai? Kokios dazniausios mirties diagnozes vabalu starteriam, gal yra kokiu tipiniu?
ex- 1984 Aubergine Beetle
User avatar
Ricardas
Posts: 608
Joined: 2007 Jun 21 Thu, 11:05
Location: Kauno miestelis

Post by Ricardas »

Mano rudam su spidometru ta pati problema. Kuriam laikui užstringa, po to vėl pradeda suktis.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Vabalų remonto knygoje yra štai tokie paaiškinimai ir starterio lėto sukimo gedimo šalinimai:
  • 1. išsikrovęs akumuliatorius (akumuliatorių įkrauti);
    2. oksidavę kontaktai (išvalyti akumuliatoriaus kontaktus ir tvirtai susukti);
    3. įsispraudę ir nejudantys šepetėliai (išvalyti šepetėlius ir laikančiuosius lizdus);
    4. susidėvėję šepetėliai (pakeisti);
    5. užterštas kolektorius (išvalyti);
    6. kolektorius subraižytas arba yra apdegęs (kolektorių pakeisti);
    7. inkaro arba sužadintojo defektas (starterį suremontuoti);
    8. per tirštas variklio tepalas (pavyzdžiui žiemą naudojamas vasarinis tepalas).
Dar galima pabandyti pasirausti šiame tinklapyje:
http://www.vw-resource.com/starter.html
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Iš mano patirties dar pridėsiu užvedimo spynelę.
Jei užtrumpinus starterį iš po dugno jis sukasi, reiškias problemos su kontaktais kažkur...
User avatar
Arturas
Posts: 147
Joined: 2007 Mar 26 Mon, 7:58

Post by Arturas »

Iš spynelės ateina tik sąlyginai mažos srovės laidas starteriui - tai paprastai būna dažna gedimo priežastis, kai starteris iškarto nustoja suktis (yra buvę ir man). Jeigu starteris užduso palengva ir akumuliatorius geras - aš tikrinčiau akumuliatoriaus klemas po to srovinius (storus) laidus prie starterio (jų gnybtus), gal užsioksidavę. Jeigu tai nepagelbės, imt starterį ir žiūrėt giliau.
Sėkmės
Post Reply