Mano rudasis meksikietis

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Malibas
Posts: 76
Joined: 2010 May 15 Sat, 22:27

Post by Malibas »

Aciu visiems uz patarimus, rytoj is pat ryto tvarkysiuos
ex- 1984 Aubergine Beetle
User avatar
Malibas
Posts: 76
Joined: 2010 May 15 Sat, 22:27

Post by Malibas »

Pajungiau siandien pilnai pakrauta akumuliatoriu, tai tikrai ne jis kaltininkas. Starteris lyg ir bando sukti, bet taip vooos-vooos ir po kokios sekundes nudusta. beje, tuo metu zibintai pilnai uzgesta, pavagiama visiskai visa srove. Tai itariu, kad be starterio isemimo cia neapsieis.

Ta proga ir paklaust noriu tu, kurie yra ji isimineje is vabalo. Ar man, atsukus ta galini rata, pakaks masina tik ant domkrato pakabinti? Ar tokio priejimo uzteks atsukt ir isimt starteri ar visgi reikia ieskotis duobes arba keltuvo? Ir dar - bent thesamba radau, kad vienas (apatinis berods) varztas yra 17-kos, o kitas yra apvalia galvute ir atsukamas kazkur is variklio skyriaus. Tai jei taip yra is tiesu, gal apytiskliai patartumet, kur to varzto galiuko variklyje ieskot, kokia periferija nurinkt, kad prie jo prieit?
ex- 1984 Aubergine Beetle
User avatar
draugas525
Posts: 85
Joined: 2007 Nov 11 Sun, 23:45

Post by draugas525 »

rato nuimineti nereikia,reikia tik pakelt vabalo gala kad galetum palisti po juo,vienas varztas yra 17-kos, o kitas yra sesekampis, viduri priejimas nlb koks bet dirbti galima :wink:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Priėjimas ne itin patogus, bet su patogiu raktu atsukti bus tikrai nesunku, tik nuo starterio pusės gali prireikti kam nors padėti palaikyti besisukantį varžtą.
Nuėmus starterį, kad negaišti laiko, patartina jį nunešti apžiūrėti žinovams ar specialistams.

Kaip ir minėjo Draugas525, veržlė randasi variklio skyriuje už ventiliatoriaus spintos:
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Pamenu savo pirma starterio nuemima, dar buvo pati "vabalavimo" pradzia man:)

Rankas teks "palauzyt" palindus po vabalu, bet viskas ten ne taip ir sudetinga. Varzta is varikliaus skyrio atsuksi ir neprilaikydamas is antros puses, jei varztas originalus tai jis yra menulio formos, tad isiremia i starteri ir nesisuka ratu. Tik kai varzta siek tiek atlaisvinsi ziurek kad jis neissistumtu, tada jis gali ir prasisukti.

Sekmes darbuose!
User avatar
Malibas
Posts: 76
Joined: 2010 May 15 Sat, 22:27

Post by Malibas »

Meksikietis gavo veidrodeli :) pirkau is Sigito abudu, bet paaiskejo, kad keleivio puseje tam reikalui nieko nenumatyta. Tai kol kas vazineju kaip yra ir galvoju, gal kitam sezonui grazia skylute grezt ir daryt tvirtinima.

Nukrite abi fleitos. Variantu imti metalines ir nest chromuot nesvarstau, neprotingai brangu. "Senukuose" maciau praktiskai tobulus siaurus ir ilgus antgalius po 9 litus (akcija), bet buvo tik 1, o kito nebuvo niekur sandeliuose. Praejo puse metu ir tokiu nieks neatveze. Vazineju be fleitu, dviem juodom nuograuzom.

Ismeciau kolukine muzika su visais subais, stiprintuvais ir elipsem. Idomumo delei pasveriau. Masina palengvejo 30 kilogramu. Vilniuje i Menulio kalna tikrai gyviau lipa :) nuo kur cia dar kokiu 30-50 kg nuemus :D

Ieskau bet kokios ana laikmeti atitinkancios senovines radijos. Gali but neveikianti (man svarbu skyle uzkisht). Galiu keist i garsiakalbius, subus, stipriaka, s30 koloneliu garsiakalbiu komplekta.
ex- 1984 Aubergine Beetle
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Labai geras tekstas, daugiau tokių linksmybių:
"Ismeciau kolukine muzika... i Menulio kalna gyviau lipa..." :D

Dėl veidrodėlio.
Originalų veidrodėlį dešinėje pusėje įtaisyti bus sunku, durų kampe viduje nėra privirintos veržlės, prie kurios turėtų prisisukti veidrodėlio kojelė.
Viduje "blėka" yra, tik reikia pragręžti išorėje skylę, o veržlės privirintos nėra, reikia ją įsigijus ten kažkaip pritvirtinti.
Tiesa, kad lengviau prieiti prie kampo, reikės išardyti visas duris ir išimti orlaidę, be to, ardosi sunkiai ir ilgai. Žodžiu įtaisyti dešinėje pusėje originalų veidrodėlį, tai visos dienos darbas. Neveltui kartais tenka matyti paprastai prisuktus neoriginalius veidrodėlius, dviem paprastais išoriniais varžtais :(.

Radijo imtuvų asas mūsų forume Romukas, jo skelbimas:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=1047
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Dar truputį apie veidrodėlį.
Kad nereikėtų visą dieną vargti ardant ir gręžiojant duris, gamintojai yra sukūrę paprastą išeitį, tiesiog prisukant veidrodėlio sriegio kelmą trimis varžteliais.
Kelmas atrodo ne itin gražiai, bet tokį priedą prisukti prie Vabalo durų užtruktų gal pusvalandį.

Hoffmann-speedster prekės nuoroda:
http://shop.hoffmann-speedster.com/Spiegelhalter/

Panaši veidrodėlio tvirtinimo tema Thesamboje:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
User avatar
Vytas
Posts: 587
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Neee! tik ne tai! Jau geriau be d.p. veidrodelio.
Taip juk smagiau!!! :D
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Kiek pamenu Justinas prisukinėjo veidrodėlį d.p., galėtų pasidalinti patirtimi...
Vilniuje d.p. veidrodėlis pravers :)
Post Reply