Porsche orinukai - įdomios nuotraukos

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Nuotrauka daryta 1954 metais, kažkur Amerikoje.
Porsche turėtų būti visai naujutėlaitis, na o Vabalas pagamintas 1951 metais.
Graži porelė.

Paimta iš: http://images.google.com/hosted/life/e2 ... 584f3.html
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

1960 Porsche 356 B
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Nuotrauka turėtų būti daryta 1949 metais, kino operatorius gaudo reikiamą rakursą. Tai ankstyvieji Porsche automobiliai, pagaminti aliuminio kėbulu Austrijos Gm¸nd vietovėje.
Tolumoje į nuotraukos kadrą pakliuvo Vabalas paaukštinta pakaba. Tai įprastas Vabalas, tik su K¸belwagen Typ 82 važiuokle, kuri gerokai aukštesnė. Pokaryje šio modelio gamybą Volfsburge pratęsė britai, kurio ankstesnis kodinis pavadinimas Typ 82 E pakeistas į Type 51. Nuotraukoje greičiausiai ir matomas britų laikotarpio Type 51 (1945-1947 m.).

Tinklapis skirtas ankstyviesiems Porsche 356, gamintiems Gm¸nd vietovėje: http://k45-286.blogspot.com/
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

1955 metais Bavarijoje nufilmuotas trumpas žieminis reportažas, apie ekstremalaus sporto entuziastus. Vaizdas šiurpokas, tempiami slidininkai balansuoja ties nesaugia riba, iš paskos jų, dideliu greičiu rieda ir kiti automobiliai.
Savotiškose lenktynėse dalyvauja visa to meto Porsche kolekcija: Porsche 356, Porsche 550 Spyder ir vienas įdomesnių ir retų egzempliorių Otto MathÈ Porsche Special:

http://www.youtube.com/watch?v=fJessYxu8CE
World's Most Dangerous Sport (1955)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Minėto filmo autoriai lenktynes apibūdina trumpai ir nemini smulkių detalių. Tačiau filmo dėmesio centre ne kas kitas, o pats Otto MathÈ, lenktynėse dalyvavęs savos konstrukcijos sportiniu automobiliu varomu Porsche varikliu.

Trumpai apie austrų lenktynininką Otto MathÈ (1907-1995).
Būdamas 16 metų susikonstravo lenktyninį motociklą. 1934 metais lenktynių metų patekęs į avariją susižalojo dešinę ranką, kuri visam gyvenimui liko suparalyžiuota. Po dviejų metų sukūrė savo verslą ir ėmė prekiauti degalais ir alyvomis. Antrojo pasaulinio karo metu susidarius sunkioms tiekimo sąlygoms, sukūrė universalų alyvos priedą, pailginantį alyvos ir variklio tarnavimo amžių.
1949 metais įsigijęs Porsche 64, Porsche 356 ir pasigaminęs savos konstrukcijos sportinį automobilį varomą Porsche varikliu, daugybė metų dominavo Austrijos lenktynėse.
Tris kart Formulės-1 čempionas Niki Lauda žavėjosi savo tautiečiu Otto MathÈ ir laikė jį pavyzdžiu. 1982 metais už nuopelnus sportui, Otto MathÈ pagerbtas Insbruko miesto apdovanojimais.

Apie Otto MathÈ Vikipedijoje:
http://de.wikipedia.org/wiki/Otto_Math%C3%A9

Otto MathÈ ir jo automobilio "Fetzenflieger" tema Thesamboje:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... sc&start=0

Nuotraukos paimtos iš minėto 1955 metų filmo:
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

http://silodrome.com

During the 1954 Mille Miglia, former Formula 1 driver Hans Herrmann came belting around a corner in his Porsche 550 Spyder and approached a railway crossing at high speed, the chap responsible for raising and lowering the railroad crossing gates noticed him too late and dropped the boom with almost no warning.

He realised he didnít have time to brake so he tapped his navigator, Herbert Linge, on the back of his helmet to make him duck, Herrmann then drove the low slung 550 Spyder under the railway booms with his head on his knees and managed to cross the tracks mere seconds before the fast train to Rome flew by.

Some spectators were so frightened by the event they required ìa brandy, and a lie down in a quiet roomė.

Now thatís my kind of medical care.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

...
User avatar
Rimas
Posts: 272
Joined: 2008 Oct 09 Thu, 15:49
Location: Radviliškis

porse orinukai

Post by Rimas »

Tikriausia tokia pat balta replika per sezono atidarymo svente pamtysime gyvai
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Ačiū Rimui už įdomias naujienas, bus įdomu pamatyti, nors netikras, bet vistiek tikra retenybė.

Papildysiu Justiną.
Pamatęs dirbtuvių nuotrauką pagalvojau, kad tai modelių gamintojų kūryba, jie kartais padaro taip įtikinamai, kad nuotrauką būna sunku pažinti, tai tikros dirbtuvės ar modelio maketas.
Šia proga porą nuotraukų iš modelių pasaulio. Nuotraukas paėmiau iš šio tinklapio, galerijoje tokių padarytų darbų knibždėte knibžda :)
>> http://www.wilcosdioramas.com/index.php/photoalbum
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

"Rankų darbas", taip vadinasi 1960 metais sukurtas dokumentinis filmas apie Porsche gamyklą ir jos produkciją.
Bežiūrint galima įsitikinti, kad ankstyvuosiuose Porsche automobilių gamybos procesuose naudota mažai automatizuotų ar konvejerinių linijų, didžioji dalis darbo atlikta tiesiog rankiniu būdu.
Palyginimui, 1960 metais Vabalas Vokietijoje kainavo nuo 3800 iki 6000 Vokietijos markių, o Porsche automobiliai nuo 11.000 iki 15.000 markių (sportinis variantas 2000 GS GT iki 26.700 markių).
Filmas taip ir pavadintas "Made By Hand".

Penkios dalys po 9 minutes, viso filmo trukmė 40 minučių:
1. http://www.youtube.com/watch?v=LQBrQ5qd5w8
2. http://www.youtube.com/watch?v=KS-tmnS_7_c
3. http://www.youtube.com/watch?v=u53haOMYcH0
4. http://www.youtube.com/watch?v=OVMbGCmYTpQ
5. http://www.youtube.com/watch?v=h2skXqbd60c
Post Reply