Bitė Maja - MB

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

Bitė Maja - MB

Post by Fontanas »

Sveiki,
suprantu, kad tai ne VW, tačiau tikrai įdomus autobusėlis ir tinka šio skyrelio dvasiai.
nutariau patenkinti jūsų smalsulį ir parodyti, kaip vyksta mano darbai.
Susipažinkite:
Mano Bitė Maja (MB).
Taip pirmą kartą ją pamačiau ir pamilau.

F.
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

-

Post by Fontanas »

Šiek tiek vidaus foto:
buvo darytas kaip kemperiukas, bet atbulom rankom - nekokybiškai. Vaizdelis nekoks..

F.
User avatar
ShpokaZ
Posts: 551
Joined: 2012 Sep 12 Wed, 19:12
Location: Kaunas
Contact:

Post by ShpokaZ »

Sveikas prisijungęs. Tikrai retas ir įdomus autobusėlis. Įdomu sužinoti kokie darbai jo laukia?
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

-

Post by Fontanas »

Rudenį "smėliavau" rankiniu būdu... Kuris parodė daug špakliaus, virinimo, kniedijimo darbų, daugybė rūdiškai sušaudytų vietų...

F.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Trumpai apie sudėtingą šio modelio istoriją.
Autobusėlio istorija gan įdomi, modelis nemažai kartų keitė šeimininkus ir vardus.

Automobilis sukurtas Tempo gamintojo kaip naujoji Matador modifikacija apie 1965 metus. Tempo bendrovė ir gamykla tuo metu veikė Harburge, tai yra viename iš Hamburgo miesto dalių, todėl šį modelį dažnai vadina Harburger Transporter.

1965 metais Tempo gamintojui susiliejus su automobilių bendrove Hanomag, automobilis perėmė naujojo šeimininko vardą. Gamyba prasidėjo 1966 metais Rheinstahl-Hanomag vardu, nes Hanomag priklausė pagrindinei vadovaujančiai įmonei Rheinstahl.
Autobusėlių gamą sudarė modeliai F 20, F 25, F 30 ir F 35. Bendras leistinas svoris nuo 2000 iki 3550 kilogramų. Sukurtos įvairios Hanomag kėbulų versijos - krovininiai, turistiniai ir mikroautobusai.
Variklis priekyje, varantieji ratai taip pat priekiniai. Gamintas su dyzeliniais ir benzininiais varikliais, dyzelinius variklius gamino Hanomag, o benzininius variklius tiekė Anglų gamintojas Austin.

1969 metais prisijungus dar vieną sunkvežimių gamintoją, autobusėlis keičia pavadinimą ir pradedamas vadinti Hanomag-Henschel vardu.

1970 metais automobilio gamybos licenziją įsigyja Daimler Benz, nuo šiol automobilius ima gaminti ir Mercedes-Benz, jų modelių pavadinimai pervardijami į šiuos: L 206 D, L 207, L 306 D ir L 307. Nutraukiama Hanomag dyzelinių variklių gamyba, dyzelinius variklius ėmė gaminti Mercedes, benzininius kaip ir ankščiau tiekė Austin gamintojas.

Nuo 1970 iki 1975 metų, tiek Hanomag-Henschel, tiek Mercedes-Benz autobusėliai gaminti lygiagrečiai ir identiškomis konstrukcijomis. Gamintojas Hanomag-Henschel autobusėlių gamybą nutraukė 1975, o Mercedes-Benz 1977 metais.
1977 metais Daimler-Benz ėmėsi naujesnio, Mercedes-Benz T1 modelio gamybos (1977ñ1995).

Nuo 1970 iki 1977 metų pagaminta 304.000 Hanomag-Henschel - Mercedes-Benz autobusėlių.
Harburger Transporter autobusėliai pagal licenziją gaminti ir Indijoje, pavadinimu Bajaj Tempo Matador.

Apie tai Vikipedijoje: http://de.wikipedia.org/wiki/Harburger_Transporter
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

-

Post by Fontanas »

Ačiū už taip plačiai apšviestą šių autobusėlių gaminimo istoriją. Nors ir daug jau žinojau, bet nežinojau, kad šis autobusėlis turi brolių Indijoje Bajaj-Tempo Matador!
Todėl bandau plačiai apšviesti Majos tvarkymo darbus:
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

-

Post by Fontanas »

Kadangi virinti patiko, pasidarbavau iš peties:
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

-

Post by Fontanas »

Kadangi rudenį orai greitai pradėjo šalti, pasidarė neįmanoma virinti buso šonų, nes derva pasidarė tąsi ir kieta. Todėl staigiai persimečiau į salono darbus. Kad viduje būtų bent kiek šilčiau, buso sienų tarpuose sukišau 2 cm storio putplasčio putas ir susukau 0,6 cm storio OSB plokštę, ant kurios jau galėsiu tapetuoti.
Tačiau šaltis skverbėsi iš supuvusių grindų, kurias taip pat teko paskubomis keisti. Jas nuėmus pasimatė, kad tik pagrindiniai buso balkiai sveiki. Visus surūdijusius skersinukus teko išmesti.
Duslintuvą laikinai nusprendžiau nupjauti, o vėliau jį pritvirtinti dugne, vairuotojo pusėje. Vietoje jo, įtaisiau kemperinį vandens baką, kurį teko įsigyti skelbimuose. Taip taupoma autobusėlio salono erdvė.

F.
juozapas
Posts: 4
Joined: 2013 Jan 14 Mon, 18:38

Post by juozapas »

kokia talpa bako? cia geriamam vandeniui naudosi? gal tiksliau kur radai? ieskau kazko panasaus, nauju lietuvoj nieks nepardavineja panasu
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

-

Post by Fontanas »

Bakas spėju apie 70 litrų, naudosiu vandeniui. Mano Majai jis idealiai tiko, nors pirkdamas nežinojau ar jis tiks.

Vandens bakas turėtų būti nuo Peugeot J5 ( http://www.autogidas.lt/peugeot-j5-1986-1935213.html ) busiuko.

F.
Post Reply